Godishysteri

Godiscirkusen är här och den är skrämmande! Jag har aldrig sett folk så sjuka, om ni har sett på nyheterna från Afrika när FN kommer med mattransporter till flyktingläger så förstår ni ungefär hur det ser ut på ICA Maxi under dem här dagarna vid lösviktsgodiset. Det som vanligtvis säljs på en hel månad säljs nu på en dag!! Vi snackar hemska mängder vars tyngder får elefanter att verka små och bärbara...

Nu är jag hungrig och trött, så jag ska äta och se på Pablo Francisco - Ouch! Live from San Jose sen blir det sova och sen en dag till i världen där förnuft och den vanliga svenska försyntheten är bortblåst och ledordet är "Every man for himself"

Kommentarer
Postat av: Misha

Losgodis! Oooh, sakna! Fast Greger, jag dromde att jag prata med dig i telefon inatt... Du var i Polen av nan mysko anledning. Sa att du vet :P

Postat av: Misha

Losgodis! Oooh, sakna! Fast Greger, jag dromde att jag prata med dig i telefon inatt... Du var i Polen av nan mysko anledning. Sa att du vet :P

2007-04-07 @ 06:53:43
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: Greger

Hihi jaså? Jo jag har ju alltid drömt om att åka till Polen så det är ju inte helt otroligt att det faktiskt kan bli sant....NOT

Sa vi nått kul till varann då eller?

2007-04-07 @ 12:06:17
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback