Seinfeld

För er som inte är inbitna Seinfeldfans kan jag berätta att "femman" har visat avsnitt väldigt länge nu och numera visar dem dubbelavsnitt varje vardagkväll för att  göra mig ännu gladare. Avsnittet jag såg nyss var hysteriskt roligt. Jag tänker inte återge varför det var så roligt för då blir det helt enkelt inte roligt, så är det med Seinfeld. Det är ju egentligen inte roligt så man kan aldrig berätta vad som var kul om någon frågar...


Undrar om "Sverige dansar och ler" är så kul som det verkar vara i reklamen? Det får vi se imorgon...



Kommentarer
Postat av: Maria

Du är utmanad.. bara så du vet.. (se min blogg)

Postat av: Sara

Jag har aldrig förstått vad som är så himla kul med Seinfeld. Herregud, man får ju leta länge för att hitta något värre (jag har inte lyckats ännu...)

2007-05-01 @ 14:55:40
URL: http://nooby.blogg.se
Postat av: Greger

Hmm Sara jag tror att seinfeld är en sån serie som man antingen hatar eller älskar, och vad som är helt oförståligt för mig är att dem flesta verkar vara på hata sidan. Jag är iallafall helt och hållet såld:D

2007-05-01 @ 21:07:18
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback