Skvatt Galen?

Min kära storasyster har så länge jag kan minnas, eller ja mest när jag var liten och bångstyrig alltid sagt att jag är i behov av BUP-hjälp, vilket när jag växt upp lite grann förstått innebörden av. Såklart har jag bara förkastat hennes teorier som ett sätt att jävlas med mig, men idag när jag satte mig i bilen för att åka hem från ICA Supermarket i Skärblacka så insåg jag att hon kanske hade rätt. Där sitter jag, tjugo år gammal och pratar med mig själv. Nu tänker ni säkert att det var lite ofarligt mummel som alla gör, men nej jag förde ett samtal med mig själv i normal samtalston:S

Inte nog med det, när jag vred om nyckeln och Mustasch började vråla ur högtalarna så blev jag helt förbytt. Jag trummade och sjöng, nej förresten vrålade till musiken. För er som inte kört sträckan mellan Blacka och Norrköping så kan jag berätta att det är en blandad 70- och 90väg med fartkameror. Det här medförde stora problem eftersom jag var fullt upptagen med att sjunga och spela alla instrument i ett helt band, körningen och framförallt fartkontroll/utkik efter kameror kom långt ner på prioriteringslistan. Det blev en minst sagt intressant hemfärd:D

Men åter till huvudspåret... Är jag Tokig? Förr hade jag skrattat åt påståendet och hånat beskyllaren för att vara en idiot. Men nu vetefan längre...

Kommentarer
Postat av: jooel

ja, du är tokig

2007-04-05 @ 01:17:09
Postat av: Henster

Det ar inget fel med att vara lite tokig Greger. Det dar med att sjunga hogt for sig sjalv kanner jag igen...Dessutom ar det ratt kul att dansa framfor spegeln ocksa, det borde du prova ;-)

Postat av: Flisan

Galen? Nja... Lite senil kanske ;D

2007-04-05 @ 13:25:02
URL: http://hamsterbonus.blogg.se
Postat av: Absolut inte Flisan

Den där Flisan däremot brukar också sjunga högt, dansa sönder saker i sitt rum och stuffa framför speglen med en luftgitarr... Fred ut!

2007-04-05 @ 13:26:05
Postat av: The meanest thing to hit the new west....

Ha ha ha! Det går i släkten!!!

2007-04-05 @ 17:05:21
URL: http://www.stonerrock.com
Postat av: Greger

Skönt att ni inte tycker att jag är galen då:D

2007-04-05 @ 19:37:10
Postat av: Blondie

Hahah har du varit i Blacka,, Man blir lite galen här ute tro mig....

2007-04-07 @ 00:56:53
Postat av: Greger

Mjo jag har varit där tre gånger den här veckan, och tyckt att jag sett dig två gånger men det har varit någon annan varje gång. Fast den ena tjejen var ruskigt lik. Jag tittade på henne skitlänge för att se om det var du, men när hon och henes två tjejkompisar blev helt fnittriga så förstod jag att jag tittat för länge:P

2007-04-07 @ 12:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback