Min nya tjej...

Nu har jag precis kommit hem från en liten restaurangtripp med familjen+ moster och hennes sambo. Vi var på Bomullsfabriken och käkade. Anledningen var att en viss person fyller år imorgon, och eftersom halva familjen ska på Rolling Stones imorgon så fick firandet bli idag. Nu kanske ni undrar vad rubriken har med det här att göra, jo jag fick ju naturligtvis en present eftersom det var min födelsedagsmiddag. En Fender Sunburst med mickutgång så jag kan koppla in den i datorn och skapa ljuvlig musik... Kolla in formerna på den här donnan


Nu ska jag leka med henne en stund innan det är dags att sova...Hmm kanske borde ha en namngivartävling för att se vem som kan komma på det bästa namnet på henne för som ni vet så döper ju alla coola gitarrister sina gitarrer...

Kommentarer
Postat av: Misha

Hon ska ha ett sexigt polskt namn såklart! Och det var en vacker skapelse det där. Får jag gnida min nakna kropp
mot henne någon gång?

Postat av: Gregster

Jag kan fråga henne men det har hon säkert inte något emot:D Olga kanske eller svetlana...

2007-08-03 @ 18:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback