OMFG!

Jag sitter här helt uppspelt, nej det är inte för att jag fyller år idag eller för att jag ska åka till jobbet om tjugo minuter. Nej det är för att den 21 september kommer tredje filmen i Resident Evil serien och jag har precis sett trailern. Extinction heter den och jag är lammslagen av glädje... Jag vet inte hur ni känner men Döda-zombies-i-hysteriska-mängder-filmer har alltid lockat mig. Låt tiden gå fortare så det snart är premiär. Men tills dess ska jag på fiffigt vis fixa hem ettan och tvåan, kanske även "of the dead" filmerna när jag ändå är pågång...

efter jobbet blir det zombiefilmfestival! Cheers people!

Kommentarer
Postat av: Martin

Gratinerad på pölsadagen!

Postat av: Maria

tjohej!! tänkte faktiskt bara passa på att gratta dig på födelsedagen!! så GRATTIS!! hoppas dagen blir kanon..

2007-08-03 @ 17:16:44
URL: http://mapga.blogg.se
Postat av: Gregster

Heheh tackar så mycket! Nu är man helt plötsligt 21 och kan utan problem glida in på palace lördagar, för det är ju den enda fördelen med 21 här i Sverige... Hade det varit i USA så hade ju 21 varit en big deal, massa grejer blir lagligt efter 21 där...

2007-08-04 @ 07:40:23
Postat av: Gelix

Grattis!

2007-08-04 @ 16:35:17
URL: http://www.gelix.blogg.se
Postat av: Gregster

Tack så mycket...snärtan:D
*Flus berättade att du tyckte ordet snärta var kul

2007-08-04 @ 22:40:10
Postat av: piklas

öh, grattis i efterskott :P

2007-08-18 @ 01:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback