Stay/Stay Away

Okej nu ska jag försöka få lite ordning på det här, vad sägs om att börja med lite bilder från Way Out West som jag och bror kanin var på?


Jag tror minsann bror är lite trött?


Regn, alkohol, och The Hellacopters, vad mer kan man behöva?



Eagles of Death Metal var helt sagolika, och The Hives dundrade på nått otroligt dem med:D



Så var försat dagen i Göteborg slut...



Andra dagen började med frukostbuffé och sen var det ut på stan för att kolla in affärer...



Juliette & the licks var där, Amela också:D Nemen är brorsan kalasfull och helt pionröd i plåten, höhöhö



Vi hittade ett gäng lirare som vi hängde med en stund, tjejen hade en sjukt grym helarm!
*mummlar* Ni som är riktigt smarta ser säkert att jag gått från en blå skjorta till en Hives-tshirt nu. Det var för att...ehh...Skjortan blev stulen, just så var det:D *mummlar*



Kalasfulla? Vi?! Nej för tusan...

Dagen efter åt vi frukostbuffé igen och sen drog vi ner till stationen för hemfärd, då drog kändissafarin igång och jag fick in en riktigt fin bild på LaGaylia Frazier, det ni:P


Om ni inte har en aning om vem det är så googla så kommer ni inse hur stort det är!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg Sahara Hotnights live igår på Munchen Hoben.:)

2007-08-23 @ 12:43:25
Postat av: Gregster

Åhh då hade jag velat vara med ju... Ska iofs se dem på lördag i Rejmyre:P

Postat av: Niklaspiklas

Det gjorde jag också :)

2007-08-24 @ 01:07:30
URL: http://skum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback