En annan annandag

När jag vaknade imorse så kände jag två saker. Dels att det kommer bli ett helvete att jobba eftersom jag är sådär otrevligt bakis och trött, och sen att jag är kär. Jag har ju förstås varit det länge men utan att förstå att det var just det jag var. Woohoo tänker ni, det är ju kalasskoj att vara det... Wrong!!! Det är ju inte nått skoj alls, kanske mest för att jag har förstått att det är zero chance. Så idag förutom att jobba ska jag försöka mig på att få lite distans till det hela och gå igenom lite tanketrådar under en långpromenad. Jag får nog försöka undvika tjejen i fråga ett tag så kanske känslorna snällt skingrar sig? This is no good at all...

Oh´well nu ska jag försöka äta lite frukost och sen iväg och jobba ett par timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback