Tiger Lou kväll...igen

Någon som har nått kul på g i helgen, för jag behöver komma undan lite?... För övrigt har jag nog upptäckt en ny känsla alldeles nu, lite halvsvår att beskriva men tänk dig pungspark möter gladdepp så är du känslan på spåren, jävligt underlig hur som helst.

Gaah! jag vet inte varför jag drog igång en blogg för egentligen, har inget alls att säga. eller jo..

Jag misstänker att helgen kommer bli nått slags sista chans för det här, sen får jag nog erkänna för mig själv att det inte går.

Det är snart jul också...

Så en gladare nyhet, fast bloggen är, om inte död så iallafall skapligt ointressant för mig numera så verkar antalet läsare öka. Vilket är förvånande eftersom jag skriver så sällan och jag tycker på nått sätt att antalet läsare som hittar till en blogg borde ha att göra med hur ofta man skriver? men så är det kanske inte alls...

Jag ska nog köpa mig ett par vintersneakers imorgon, det kan bli schysst. Visserligen ska jag ju med 80% sannolikhet till thailand i början på nästa år och någon månad framåt så jag kanske inte får så mycket vinter att använda dem på. Jag har ju mina gamla Pony´s som är rätt varma dock, jag kan ju släpa fram dem:P Fast det är ju kul med nya sneakers såklart. Oh´well vi får se imorgon. Köper jag några så lovar jag att lägga upp bilder här på bloggen, det var länge sedan ni fick bilder att titta på från mig

No-Emotional-Defense-Greger - Signing Off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback