Dagen efter...

Idag mår jag inget bra...inget bra alls...

Jag hade med mig en 5 öl och en skvätt sprit som räckte till 2 groggar till Tommy Vilket var rätt perfekt för att få mig onykter. Där spelade vi bordtennis på nickes xbox 360 och drack, sen gick vi till deli och av någon dum anledning så köpte tommy in 3-4 shotkannor och här gick det överstyr för mig. Jag var så fruktansvärt full helt plötsligt.

Vi gled iväg till otten och där träffade jag min nästan släkting Jimmy och johan och massa folk. Carro var där också, jag gillar carro... Det spelar ingen roll hur sällan vi ses för det känns liksom alltid som det gjorde när vi var sju bast och sprang omkring som huvudlösa kycklingar i området där jag bor, det kan iofs bero på att jag alltid är full när vi ses men det är en annan femma

Sen gick vi hem till tommy för att sova men jag insåg så fort jag la mig ner att det inte funkar att sova, så jag drog på mig skorna och gick hemåt...

Det finns inget jobbigare än att må såhär... Men det är ju självförvållat antar jag. Jag ska aldrig dricka igen!


Jag vill ha någon att som kan trösta mig nu när jag mår såhär!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback