Den är känslan som får det att pirra i hela kroppen...

Ni vet ju säkert vad jag talar om.. Det är kärlek naturligtvis!  Nu är det ju inte kärlek till en person i just det här fallet utan till Seinfeld, den serien får mig alltid så glad, jag kan ha haft den sugigaste dagen på år och dagar men när klockan närmar sig 23 och seinfeld börjar på femman så blir allt bra igen, nervvraket George, Spattiga Cosmo Kramer, tänkaren Jerry ja alla karaktärer i denna gudomliga serie om ingenting är ju helt fantastiska


Och hur går det på piratfronten undrar ni? Jo min torrent har laddats hem mängder med gånger och idag var jag någons privata pirat också. Hoppas du blev nöjd med allt, och så fort du vill ha nått nytt så vet du vart jag finns!


Nu ska jag jaga rätt på lite seinfeld avsnitt på youtube, det måste ju finnas där...

Kommentarer
Postat av: Flisan

Haha :D Privat pirat... Vilken titel ;p Tusen tack i alla fall :D :D :D

2007-02-06 @ 00:42:44
Postat av: The meanest thing to hit the new west....

Love till en så gammal serie, du är rolig du när du hittar nya saker som vi andra gillade 94 eller nåt ;)

Go Charles! Tihihihihihi

Postat av: Greger

Hmm och bara för att den är gammal så får jag inte gilla den fortfarande eller? Nejdu midi ibland är du bra lost...

2007-02-06 @ 14:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback