Det kunde man ge sig fan på!

Jag har lyckats dra på mig en ny j*/&a förkylning så jag känner mig lite seg för tillfället...


Nog pratat om det, jag har ju lite glädjande nyheter också. Först vill jag berätta att guran är nystämd och jag har lärt mig en låt under kvällen. En gammal rackare av bandet Ghost of the robot som heter Smile. Den är skapligt enkel men det känns ändå bra att den gick så lätt att lära sig

Sen kan jag ju glädjas åt att både Magnus Betnér och Henrik Schyffert är med i kvällens Parlamentet så jag får skratta av mig lite också.

Lite te nu så blir den här dagen rätt bra det är jag säker på...

Kommentarer
Postat av: Misha

Greger då, inte visste jag att du lyssnade till Ghost of the Robot. I'm impressed :) Och té löser alla problem. Vodka oxå.

Postat av: Greger

Hmm du underskattar mig hela tiden misha:P Hehe ja båda kan nog lösa problem men te skapar ju inte lika många problem som vodkan har en tendens att göra...

2007-02-27 @ 09:08:09
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback