Dränka sorgerna...

För att orka fortsätta i vardagen efter Anna Nicoles bortgång så har jag börjat fundera på om det kan vara dags att bli onlinegamer nörd på riktigt...

Då finns det ju en hel uppsjö av lir att välja mellan och vad ska man satsa på?

WoW är ju rätt skoj, men jag vete tusan om man orkar satsa på det långsiktigt...
I Shooter genren finns ju Battlefield eller Americas army som tänkbara kandidater
Fast det som jag har varit sugen på sen jag först läste om det det är ju ändå EVE online, jag menar rymden är ju ändå för coolt! Frågan är om det inte är skapligt svårt bara? och så skulle jag ju hamna ljusår efter eftersom det funnits i en herrans massa år...

Någon som känner sig manad att reda ut onlinevärlden för mig och rekommendera nått spel? Har någon testat EVE och vet om det är bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback