Hah! Överlistad igen!

Anna Nicole Smiths död trodde ni säkert tog hårt på mig med tanke på vad jag slängt ur mig här på bloggen den senaste tiden, men faktum är att jag överdrev en smula och att det inte alls var så farligt som kvälls/skvallerpressen vill att det ska verka...

*Pust* Nu när jag fått ur mig det så kanske vi kan prata om kvällens riktiga nyheter!

Det är klart, jag får inte prata om vad han gjorde mot henne, och så får jag inte prata om vad hon gjorde mot honom

Jag får heller inte prata om hur hennes kompis och hans kompis börjar tända på varann trots att han har tänt på hennes polare och hon har tänt på hans polare  vilket är en jävla rävsax bara det

Och jag som var sugen på hennes mini är nu helt inställd på någon annans föredetta. Och inte vilket ex som helst utan en riktigt sötsak som jag egentligen inte "sett" bara för hon har varit upptagen, men nu vågade jag spela på hennes piano och hon själv spelade melodin. Jag vete tusan vart det här kan leda men jag ser bara en lång och trasslig tunnel där jag säkert kommer hamna i trubbel men frågan är om det inte är värt det för henne... Dem känslor jag har nu, borde säkert sovas på och så får jag se imorgon.


Det är faktiskt ingen dum idé... Sov Gott Folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback