Jävla slaggprodukter av det fria ordet.

Åhh vad jag älskar att läsa forum där folk, gärna män i 20-35 årsåldern tycker och tänker. Det brukar bli som vanligt när grabbar snackar, dem trissar varann och så slutar det med att alla tänder facklor och högrepar och jagar ut på gatorna för att lyncha

Och ikväll så har jag läst om en viss kulturskribent, nämligen Natalia Kazmierska.. Sammanfattningen verkar vara att alla vill ligga med henne men ingen vill höra vad hon har att säga. Mycket underhållande läsning iallafall




NattaNatalia

Kommentarer
Postat av: Flisan

Jag vet fortfarande inte vem det är. Men jag befinner mig ju inte i målgruppen för forumen heller så...

Postat av: Yassilus

Är det Flashbacks forum du läst på? Gränsen mellan underhållning och idioti är hårfin, men jag tycker ändå att Flashbacks forum är skäl nog att stänga ner internet. :)
Natalia Kazmierska är typ "ung arg feministskribent" som skrivit för bland annat Expressen och NT. Hon sticker inte direkt ut, dock.

2007-02-12 @ 13:07:48
URL: http://yasylum.theyard.org
Postat av: Greger

Ja där och på ett annat forum men debatten styrde åt samma håll på båda:D Jag gillar flasback, det är klart att det är lite shady men att sparka uppåt är nått jag alltid tyckt är bra och det gör dem ju på flashback..

2007-02-12 @ 13:44:47
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback