Krigsplacering

Jaha då får vi väl se om bloggen blir sparad den här gången då så jag slipper skriva om den igen...

Jag var på bokrean förut, jag gillar egentligen inte bokrean för det blir så fruktansvärt mycket folk i affärerna som står och läser överallt så man knappt tar sig fram. Anyways jag fick tag i två böcker innan det blev för plågsamt att vara kvar.

Nu är ju jag ingen bokmal så det kan ta både veckor och månader innan jag läser ut någon av dem här böckerna men sen ska jag se till att skriva ett omdöme här.

Fick brev från pliktverket också jag har blivit krigsplacerad i försvarsmakten. Spännande läsning den där A4a sidan. Dem rabblar mest stycken ur paragrafer ur kapital ur lagar som dem stödjer sitt beslut på... Jag säger: Ahopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback