Wiii

Idag kom det, Jag fick ett mejl med kollinummret och skuttade ner till OK-macken för att hämta paketet. Väl hemma igen skyndade jag mig in i köket och slet åt mig första bästa paketöppnartillhygge som i det här fallet blev en kökssax och bara njöt av att koppla ihop alla delar och stoppa batterier i handkontrollen....

Jag ska fota lite på skapelsen och slänga upp några bilder så ni också får njuta av wii:et, och så blir det såklart något som vi alla kan njuta av på tvspelskvällar och förfester i framtiden!



Kommentarer
Postat av: Niklaspiklas

Lever du? Eller ligger du helt utslagen på vardagsrums golvet, sprattlar till lite då och då med en wii-kontrol i ena handen och en andra desperat greppandes efter telefonen för att ringa 112?

Postat av: Greger

Haha jag har köpt zelda till wii:et och jag kan helt enkelt inte sluta spela, det är därför det har varit tyst från mig ett tag

2007-02-19 @ 11:25:26
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback