Wiiiiii

Så igår ringde en kille från Teknikmagasinet och berättade att min nintendo wii som jag köat efter ett tag nu hade kommit till sverige. Jag blev såklart rätt glad och har gått runt på moln idag och tittat på vilka spel som jag vill köpa först:P


Hoppashoppas bara att den kommer innan helgen så jag kan ligga bakis och vifta med kontrollen för på imorgon har Philip annonserat att han kommer hem från sina studier i uppsala för att partaja lite och jag är såklart alltid på när det vankas festeri.

Sen har vi då lördagen, Elin fyller 20 och ska ha någon form av festlighet lååångt ute i ödemarken. Vore ju kul att gå på den grejen men jag är lite osäker på hur mycket folk jag kommer känna där. Det skulle ju vara roligt om inte alla är nya ansikten iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback