"At the age of seven, smoked pot for the first time with my mother"

Jahaopp då hade man fixat sig en riktig blogg då... Frågan är ju vad jag ska skriva?  Vad skriver folk i såna här egentligen? Jag antar att man skriver om sin dag och sina tankar och sånt? kanske lägger in lite skojiga bilder och så...

Hmm vad har jag gjort idag då? Jag var på arbetsförmedlingen, så nu är jag officiellt arbetslös... Det känns ju kanske inte så jätteskoj egentligen, men jag tror nog att jag kan hitta ett meningsfullt arbete ganska snart.

Jag har även börjat läsa The Dirt, rockbandet Mötley Crües självbiografi. Jag har läst ett utdrag i någon av herrtidningarna för ett bra tag sen och tyckte den verkade intressant och eftersom bror hade den hemma så lånade jag den när jag var på förfest hos honom i fredags.

Just det jag var på ICA Maxi idag också, jag skulle handla kycklingfilé åt mamma och passade på att köpa ett gäng dvd filmer, Förhandlaren, som är en riktigt bra actionfilm. Boondock Saints som är en helt underbar film som jag har på vhs men som jag nu fixat på dvd och Waynes World 2 som säkert är en ganska hjärndöd komedi i högsta klass:D

Nej nu ska jag se Outsiders!            
                                                                                       Laterz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback