Kan det bli en mindre händelserik onsdagkväll?

Jaha förutom att jag är rastlös och lite smått uttråkad så är allt bra, men jag har inga fantasier om att det kommer fortsätta vara det för imorgon har jag lovat systeryster att jag ska hjälpa henne med hennes dator som tydligen har börjat bråka. Nu är det ju inget större fel med att hjälpa sin syster förstås, men problemet är att hon är sjuk. I lunginflammation!!! Så när syster har varit sjuk ett par dagar och riktigt hostat omkring virus i hela lägenheten då passar det att lilla friska jag kommer dit och tar ett djupt andetag och bli sängliggandes i veckor. Det vore iallafall precis min tur om det blev så...

Men jag ska väl se det från den ljusa sidan, jag får ju umgås med min familj:D Och att vara sjuk kan väl ha sina fördelar det också, man kan ligga kvar i sängen en hel dag utan att få skuldkänslor för att man inte gjort nått med sitt liv. Och tänk bara så mycket filmer och serier man kan plöja igenom under två veckors sjukdom. Sen att man hostar blod och att man är så varm så svetten bara forsar ur huden på en det är ju en nackdel som man helt enkelt får ta...

Nu är det waynes world 2 dags, det borde väl kunna få mig på andra tankar?

Kommentarer
Postat av: The meanest thing to hit the new west....

Hej mini, vilken spännande blogg du har!
Jag satt här o kom o tänka på en sång när jag har hela lägenheten full av blöt tvätt... I'm a little teapot... Kommer du ihåg? Lycka till med syrrans dator imorrn, antagligen behöver du komma dit, starta om den ett par ggr o starta om modemet så är det frid o fröjd sen... Det brukar va min medicin för när hennes dator är trött. Peace out!

Postat av: Gregster

Hmmpf Midi, så du har hittat hit...Jo tack jag minns allt den sången. Säg till när du vill bli nerbrottad så tittar jag förbi dig!

2007-01-31 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback