Ofrivillig Uppesittarkväll

Okej efter att jag sett på seinfeld så hade jag tänkt börja ta mig mot sängen, men så blev jag mer eller mindre tvingad av min...fru att börja titta på vänner avsnitt på youtube...klockan gick och avsnitten avlöste varann och nu är klockan halv två och jag ser inget slut i uppesittartunneln... Men vadå jag får väl sätta klockan och dra mig upp imorgon iallafall, Storebror får helt enkelt acceptera att jag är lite trött...


Godnatt till alla er som får sova, och för guds skull! (Lyssna nu för det här är viktigt) Låt er inte bli fångade i diskutioner om feminism och traditioner med tjejer för det där är en värld full av djupa hål och du kan vara säker på att tjejerna vet hur dem knuffar ner en i dem hålen, och jag kämpar fortfarande för att ta mig upp:(

Kommentarer
Postat av: Flisan

How dare you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback