Bad Boy....

Eller ja iallafall en dålig bloggare det är vad jag har varit den senaste tiden. Jag vet inte riktigt varför, eller jo jag var ju i skärgården en vecka(ska eventuellt blogga om det senare) men jag har haft gott om tid på mig att uppdatera men inte gjort det, jag har nästan helt slutat lyssna på musik också, vilket bekymmrar mig mera. Jag som i stort sett alltid har musik igång från någon maskin( dator, stereo, mobil, ipod osv...) har under dem senaste dagarna bara lyssnat på någon låt här och där, vilket enligt min egen psykanalys måste bero på något väääldigt fel uppe i hjärnkontoret, samtidigt känns det inte alls som jag har några psykiska problem, tvärtom har jag den senaste tiden bara blivit lyckligare och lyckligare, tack vare a certain someone:P Så jag vet inte vad som är i görningen uppe på kommandobryggan på USS Gregster... Hah kul hur jag fick till en star trek-referens *flinar nördigt*

hmm vad har jag mer på hjärtat... Jo just det, trots att termometern som jag har på väggen visar för årstiden och för att vara mitt temperaturstörda rum svala 26 grader så håller jag på att kokas som en stackars flodkräfta, har dumpat både mysbyxor och strumpor till fördel för...erhmm ingenting:D men det hjälper tamigtusan inte, någon som vill tippa ett lass glaciäris över mig?, eller kanske ge mig ett femlitersfat iskall bärs?

Jag har kommit halvvägs in på nya harry potterboken iallfall, ge mig till helgen så är den slukad...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback