Bildreflektion: Maskeradlördag

Tänkte slänga upp ett gäng bilder från maskeraden som jag var på i lördags så får ni se hur det gick till...



Mina tappra krigare:D



Det var bondetema på maskeraden, därför var det ju helt logiskt att vi fem var utklädda till romare...



Kvällens hetaste tös, Jag och min krigarkamrat böte delade säng med henne under natten





Dem här tre grisarna höll i maskeraden.


KIllen på sista bilden trodde jag var en sockerbit, men det var fel...  Bönder! *suckar*


 Böte har hittat en trevlig piga(macke)



Vi sjöng och dansade till en Mora Träsk sång:D





Det är ju ingen riktig bondfest om inte två bönder kramas nakna




Ohyfsad bondtös gör grimaser åt mig...just det åt MIG!!! Jag har aldrig träffat på sån ofärskämdhet förut



Hmm en piga eller Cousin Itt


Romare påväg hem dagen efter en lyckad strid...ehh jag menar fest...

Kommentarer
Postat av: Flisan

Maskerad är skitkul ju :D Jag tittade igenom alla bilder från gamla bussfester och sånt. Man borde svänga ihop en maskerad själv nån gång ;D Förresten, knöt ni fast benskydden med presentsnöre eller ser det bara ut som det? NU VET JAG! Man borde ha togaparty! Yaay :D

Postat av: Gregster

nej benskydden hade guldiga snören från början...

2007-07-31 @ 19:30:17
Postat av: Flisan

Vi får ha togaparty nästa år, när vi fyller år ;D

2007-07-31 @ 21:00:09
URL: http://hamsterbonus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback