Gregster 1 Winamp 0

Hah! Efter att ha utkämpat en flera veckor lång strid mot brorsans sugiga winampinställningar så har jag nu äntligen lyckats få tillbaka allt som jag vill ha det med min favoritskin och allt sånt:D Blev tvungen att avinstallera och ta bort jobbiga displaypluginer som bror tydligen tyckt varit roliga, men när röken och skriken fadeat ut så står jag som segrare! Det här ska du och jag fira med ett pottpurri av egobilder som jag precis tankat över från mobilen. Kanske kan slinka med några allmänna bilder från skärgårdssemestern också men mest mig...mig...MIG!!!!



Jag i bilen påväg dit och en kopparödla som jag stötte på när jag stod på en klippa och fiskade...



Några väldigt övervärderade näckrosor. Fanns tydligen bara på två ställen i sverige *gäsp*



Mamma med sin finaste Einstein-frilla och pappa som försöker lära henne fiska, mycket underhållande att se på:D



Bror som ror så svetten lackar och min homie grodan som jag hittade i ett öskar i båten...



Fiskarna var enorma...NOT



Jag har hittat till svart/vitt-funktionen på mobilen:D



Fåglar...



Kvällsfiske och jag bär med mig min kära feltvättade Roskildepalestinasjal överallt:D



Trots att jag fick så roliga vokaler så vann jag ett par gånger...Spana in Kill Bill-ordet jag fick upp en omgång:D



Hata mig inte för det här nu gott folk, jag vet att det inte är PK, men det är ju faktiskt inte ofta man ser en självmordsbombare i en kortlek?!



Man kan nästan se att det är roskildetröjan jag har på mig...

Om ni undrar varför jag har keps på alal bilder så kommer svaret i bilden under här... Jag hade en bad hair week, som jag iofs fortfarande har, Ge mig en frisör nu, jag vill inte ha beatlesfrilla mera:D





Att inte göra nått en vecka får en att go nuts till slut...

När jag kom hem i lördags sen så blev det utgång med lirarna! Jag blev nått i hästväg full, men vem blev inte det å andra sidan:D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Liv och rörelse i din blogg igen.Och oj vad fina bilder. *kram*

2007-07-25 @ 16:40:43
Postat av: Gregster

Ja nu är den igång igen efter en lång paus:D Ja jag är en rätt duktig fotograf *klappar sig själv på ryggen*

2007-07-25 @ 17:20:49
Postat av: Sanna

När jag sa fina kort tänkte jag mera på motivet... *ler*

2007-07-26 @ 10:46:02
Postat av: Gregster

Men som du säger:D

2007-07-26 @ 17:00:34
Postat av: Sanna.

Ger bara en komplimang ;)

2007-07-27 @ 06:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback