Helg in the world of Greger...

Hmm idag vankas det ölkväll på Hugos, är lite halvorolig för hur det kommer bli dock, man kanske borde hålla sig undan från Flisan idag eftersom hon verkar ha ett otursmoln över sig just nu... Aja bärsen är köpt och partyhumöret är gott och stigande, får jag äta, powernappa och duscha så ska ni få se en Greger i partajandets högform.

Imorgon är det någonslags trefödelsedagsfest ute på vischan, böte vill ha med mig och har nämnt ordet maskerad. Tydligen ska gänget upp till stockholm och buttricksshoppa imorgonbitti, jag kommer vara bakissovandes då och sen ska jag till bror på födelsedagslunch för han fyller år på söndag så jag kommer inte följa med upp. Tydligen vill dem att vi alla ska vara romare, fast festen har bondetema:D Fråga mig inte om logiken i det...

Aja nu ska jag ta den där efterlängtade powernapen. Ha det bäst allihop, och några av er ser jag ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback