Hemma igen...

Jösses vilken festival. Min första stora festival någonsin och det visar sig bli den regnigaste i Roskildes historia, och det med 60 millimiter till den som var värst innan.

Jag ska väl försöka skriva en rejäl blogg med allt som hände men just nu är jag bara för trött. Har dragit på mig en nedrans förkylning också så jag är inte på nått överdrivet bra humör. Jaja jag ska väl inte klaga,
Niklas är ju inte hemma än, tydligen så har gud valt att jävlas med honom ytterliggare så han skulle sova hos sin moster i malmö... *Ger pålsson en stor tröstkram*

Kommentarer
Postat av: Niklaspiklas

The system fucks you over again..

Postat av: Greger

Ja it sucks beeing us right now, du med transportproblem och jag med en förkylning som får ebola att verka mysigt...

2007-07-10 @ 19:06:11
Postat av: Niklaspiklas

jag är också förkyld... :(

2007-07-10 @ 23:57:32
URL: http://skum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback