Leaving town

Jaha då var det dags för mig att försvinna härifrån en vecka till då, men den här gången är det inte nordens största festival som lockar utan en skärgårdssemester med familjen...*vilket antiklimax*
Jaja det blir säkert bra, man har ju inte roligare än man gör det till som dem visa gamla människorna brukar säga...
Hur som helst så kan det betyda att det blir tyst från mig ett tag. Fick ju inte igång mmsgrejen i danmark för att uppdatera bloggen men det kanske kommer funka om man fortfarande är kvar i sverige...

Ha en bra vecka och ta hand om varann:P    Eran ödmjuke tjänare(läs bidar sin tid för att bli härskare över universum) Greger

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha supermysigt ute i skärgården.Då får man väl hoppas på att vädret kommer vara lite bättre än Roskilde för dig. Själv ska jag på möhippa och även jobba hela nästen vecka *blähh*

2007-07-14 @ 07:50:26
Postat av: Flisan

Hur många gånger ska vi behöva gå igenom det här? Det är JAG som ska bli universums härskare. Du kan möjligtvis få bli min rådgivare eller lejde mördare men JAG ska styra. Så det så.

Postat av: Greger

Hehe det tror jag inte lilla fröken Flus... Om jag mot förmodan fick se mig besegrad av dig i titeln som härskare och acceptera att bli din rådgivare så kan du ju räkna med att kuppförsöken och lönnmorden mot dig skulle komma som ett brev på posten...

2007-07-17 @ 03:28:45
Postat av: Greger

Hehe det tror jag inte lilla fröken Flus... Om jag mot förmodan fick se mig besegrad av dig i titeln som härskare och acceptera att bli din rådgivare så kan du ju räkna med att kuppförsöken och lönnmorden mot dig skulle komma som ett brev på posten...

2007-07-17 @ 03:29:48
Postat av: Misha

No offence mate, men jag hejjar nog på Flus i den här matchen :P

2007-07-17 @ 10:20:26
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: Flisan

Då kan du ju ta dina förslag om mig i ett harem och trycka upp where the sun don't shine!

2007-07-17 @ 10:23:34
URL: http://hamsterbonus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback