Roskilde here we come!

Okej imorgon på morgonen bär det av ner till danmark och Roskilde. Just nu vet jag inte vad jag känner, klart jag är taggad men samtidigt så ser ju onekligen vädret ut att kunna bli dåligt, riiiiktigt dåligt...

Jag har beslutat att inte ta med mig ipoden, mest för att jag inte orkat byta musik på flera månader. Det här beslutet ångrar jag redan, Skulle nog vara skönt och tidsdödande när man ligger i tältet och hör regnet skvala att kunna plugga in podden och lyssna på lite grym musik. Jag kommer pilla i lite låtar i mobilen, men jag vill helst inte fylla den så jag inte får plats med bilder. Å andra sidan kan jag ju ta bort musik allteftersom jag behöver mer plats till bilderna.

Blir iallafall borta från imorgon vid 08 till på måndag nästa vecka och då är jag hemma på kvällen någongång. Kanske lyckas uppdatera bloggen genom mms eller rent av på nått internetkafe men hoppas inte på för mycket:D

Ha det bra folket och försök att inte längta ihjäl er efter mig:P

Kommentarer
Postat av: Flisan

GAAAAAH! Jag vet inte vad som är värst... Att jag inte ska följa med, eller att jag blir ensam kvar... IIIIIIH!!!!

Postat av: Flisan

Greeeeegeeeeeeeeer!!! Kom hem nu!

2007-07-08 @ 22:14:50
URL: http://hamsterbonus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback