Suburban Wing/Roskilde

Okej först vill jag en gång för alla bara få ur mig hur underbar Suburbian wing med Atomic Swing är, nu tänker ni kanske, Atomic swing har ju bara gjort en bra skiva(A car crash in the blue) och där är den låten inte med så hur bra kan den vara? Svaret blir då, nej den är inte med där utan ligger på en annan skiva och ja alla skivor utom ovannämnda är risiga men den här låten är nått helt otroligt bra. Jag har sen jag upptäckte den för någon styv månad sedan eller så lyssnat på den massor, i mobilen, i bilen, i ipoden, och på datorn. Helt enkelt extraordinär...

Så var vi framme vid Roskilde 2007 redovisningen då. Eftersom folk mest vill se bilder så skriver jag inte så mycket om hur det var utan skickar upp ett gäng bilder och så får ni avgöra själva hur ni tycker det verkade...

Bussresan ner...

Stereolådan by day....

Stereolådan by night...

Regn jippieee!

Pålsson och Amela kom till Roskilde:D

Vadå regnmoln deluxe?

Vi flyttade in förfesten till förtältet


Pålsson med rätt att vara full, eller förlåt, med rätt att döda ska det ju vara:P

Telefonstund i tältet

Kolla vad gott dem andra sov medan jag låg vaken och smsade till höger och vänster


Sista bilden säger ju allt, In Flames och glass i en härlig symbios

Lera, Gummistövlar och en glad maria, saker som man såg hela tiden, förutom en GLAD maria då:P

Festivalen var full med skumma tomtar, både haschtomtar och den traditionella rödklädda varianten. I mitten ser ni min bror, även känd som Tjuren från Lindövägen*Skrockar åt min egen fiffighet*

När man har ramlat i leran kan man ligga gärna lägga gummistövlarna på hyllan och gå till sängs...

Mr Happy gick runt hela festivalen och blåste såpbubbler

En kille med ett par trosor på huvudet

Två av tjejerna som vi hängde med beslöt sig för att dansa afrikansk dans utanför en "Free Africa" grej där det satt svarta i en bur och spelade trummor... Tänk också på att leran här var speciellt kletig, som tuggummi fast väääääldigt mycket av det

The Who var bra skit!

Man behövde ju inte känna sig ensam iallafall

Och då var det slut på visningen... Så kan alltså en Roskildevecka se ut om har risigt väder, hade vädret varit bättre så hade det nog varit betydligt mer fylla på bilderna, och betydligt mer bilder också för den delen:P

Kommentarer
Postat av: The Meanest Thing to hit the New West

Världsklass lillebror! Världsklass!!!

Postat av: Gregster

ja tamigtusan:D

2007-07-14 @ 07:29:24
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Sanna.

Ser ut som ni hade superkul, även om gegga+tält=otrevligt.

2007-07-14 @ 07:48:40
Postat av: piklas

oj oj, inga sura minar på dom bilderna. det varju faktiskt god stämning hela tiden, trots att man stog med kuk till knäna mest hela tiden ;)

2007-07-14 @ 14:53:31
Postat av: Misha

Nej. Jag e inte avundsjuk alls. Nej. Inte då. Jag menar, jag skulle inte i bikini kastat mig ned och brottat ned alla villiga tjejer i en brottningsomgång... Inte då.

2007-07-19 @ 19:07:27
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: niklaspiklas

jag hatar dig misha, stop playing with my mind!

2007-07-20 @ 06:41:04
URL: http://skum.blogg.se
Postat av: Gregster

Hehe det hade varit nått det Misha:D

2007-07-24 @ 21:05:42
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback