Dum idé?

Eftersom vi har så galet varmt i Sverige nu så är det nästintill gratis att åka utomlands. Och visst är det dumt att jaga iväg till Gran Canaria eller vart det nu kan tänkas vara om vi har jättefint och trevligt väder hemma. Men jag kan inte släppa tanken på hur jäkla skönt det skulle vara att resa bort en vecka någonstans. Jag får se om suget släpper annars så river jag ihop några polare och drar iväg efter roskilde någongång...

Idag är det för övrigt plågsamt varmt ute...inne med för den delen, ingenstans finns det skydd mot den här hysteriska hettan. Det kommer väl bara bli värre med åren nu kan jag tro eftersom vi växthuseffektar så mycket. Vi kommer få medelshavsklimat och medelhavet kommer bli sahara pch sahara kommer...nåja sahara kommer nog fortsätta att vara öken även om det blir varmare:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback