Gitarrdag idag!

Idag är det en riktig gitarrdag. Inte den hårdaste typen av gitarr utan mer blues-, vis- eller old schoolrockgitarr. Jag kommer inte orka stämma upp min egen gura och lira men jag ska låta några av världens stora artiser göra det åt mig. Det bli Eric Clapton, Johnny Cash, David Gilmour, Oasis, Rainbow, Cardigans, TSOOL, Coldplay, John Mayer och lite annat smått och gott som hamnar i spellistan.

Ikväll ska vi fira att papsen åldrats ett år till. Midi har ordnat ihop så att la familia i sann sopranosstil ska åka till Pappa Grappa och käka lite. Kommer nog bli fint, och imorgon ska jag till banken och ta ut pengarna som jag behöver till bilköpandet i helgen.

Peace Out Homies!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska herrn köpa bil`? Är det för att kunna cruisa hela sommaren och spela musik och flirta med flickor ? va blir det för raggar bil ?

2007-06-14 @ 20:50:42
Postat av: Greger

Jupp, men måste jag ragga flickor fortfarande trodde det skulle bli du och jag?*fnissar* Bilen som jag funderar på just nu är en Honda Civic, dock ingen rallyversion utan en rätt "vanlig" civic... Men jag ska ju mest ha den i jobbet så då behövs ingen värsting

Postat av: niklaspiklas

Bilköpandet?! Omigod, kör du på mig så dödar jag dig ;)

2007-06-14 @ 22:46:13
URL: http://skum.blogg.se
Postat av: Greger

Hehe det har jag ju inte gjort hitills så det ska väl inte vara några problem:D Jag är ju den bästa föraren i hela världen*storhetsvansinne*

2007-06-15 @ 07:05:50
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Sanna

Det var juh precis så jag tänkte, varför ska du ut och ragga när du har värsta pinglan här *skrattar* En honda... Där ser man, men en bil kan vara bra att ha, om man inte orkar att cykla ;)

2007-06-15 @ 16:43:18
Postat av: Sanna

Det var juh precis så jag tänkte, varför ska du ut och ragga när du har värsta pinglan här *skrattar* En honda... Där ser man, men en bil kan vara bra att ha, om man inte orkar att cykla ;)

2007-06-15 @ 16:52:41
Postat av: Greger

Cykla ända till dig?njaaee det känns inte riktigt lockande:P Jag väntar fortfarande på din saga förresten sanna, ge mig...nuuuuu

2007-06-15 @ 20:35:13
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Sanna

En mörk majnatt. . . [resten går att snart läsa i din mailbox]

2007-06-16 @ 16:00:07
Postat av: Greger

Jag längtar tills jag får fortsättningen, jag hoppas bara jag inte behöver vänta för länge!

2007-06-16 @ 17:13:44
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback