hmm

Okej idag blev det oväntat till att jobba, min vän och kollega böte hade problem med ledningarna så det rann och sprutade visst ur alla hål. Så jag fick kliva in och ta hans butiker idag medan han låg hemma och tyckte synd om sig själv.
Efter det så tog jag tillfället i akt att testa klippkortet på hälsostudion som jag fick av bror igår eftersom han tränar på Sol & Injektion. Relativt trött i kroppen nu men det var fräschare där än jag trodde... Blir att fortsätta där iallafall tills kortet är slut.

Nu är jag hungrig, kanske bästa att duscha och sen ge sig på att laga lite mat. Frågan är ju vad jag ska göra, helt inspirationslös... Blir väl något enkelt, korvstroganoff kanske...



Kommentarer
Postat av: ejjan

gregory - you have given the word "Egill" a whole new definition!
g'damn i thank you!
ey gregory - när fan ska vi slå ihop våra fenomenala partyskallar o visa småglinen hur man super slash dansar onykter o taktlöst?? jag väntar.. me spänning!

Postat av: Phille

Nice med gymkortet! Då ses vi på gymet kl 16 imorgon! Håller för övrigt med Egill, när ska vi alla ut på en riktigt dödskväll?

2007-06-18 @ 21:06:08
Postat av: Greger

Nej philip idag blir det inget gymande, måste låta kroppen vila mellan passen, jag har träningsvärk överallt:D

2007-06-19 @ 12:33:36
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback