Midsommar...

Jaha vad ska man säga, ser ut att kunna bli en riktigt dålig midsommar...vädermässigt menar jag:D
Annars finns det nog inte så mycket jag kan gnälla om.Verkat komma mycket folk jag gillar och mycket alkohol jag gillar är redan fixat. Känns helt klart som att det kan bli fint det här.
Jag ska väl berätta hur det blev sen i8morgon, och varför gör ni inte samma sak? Om alla berättar och beskriver sina midsommrar här så kan vi ju sen jämföra och se vart det var bäst?  eller vad vet jag, det är tidigt och jag är yrvaken...

Ha en trevlig midsommar allihop och tänk på vad kreti och pleti kan bära på nu innan ni ger er in i tungbrottning eller värre med dem!

                  Kram Greger

Kommentarer
Postat av: Ejlin

Det låter som en skitabra ide =) Fast nu spelar dom sorglig musik på radion och jag får lust att gråta eftersom jag inte ska vara med på Mackes midsommar i år heller... Ha det så BRA!!!! Massa pussar&kramar Och snälla hälsa från mig!

Postat av: Sanna

Grilla, kasta stövel, äta gott och nakenbad står på agendan. Full rapport senare... Hoppas du får en fin midsommar *kram*

2007-06-22 @ 15:03:58
Postat av: Gregster

Kasta stövel:D Det var inte igår man lekte sånt, jag vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll men jag har hört rykten om lekar... Nakenbad låter spännande:D Bad är ju uteslutet för min del, för kallt och för badkrukig för sånt...

2007-06-22 @ 15:08:49
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Niklaspiklas

Jag har sagt att du kommer bada greger, på det ena sättet eller det andra :P

2007-06-22 @ 15:37:04
URL: http://skum.blogg.se
Postat av: Flisan

Vakna upp Gregerman! Jag vill ha bilderna från midsommar ;)

2007-06-23 @ 18:05:09
URL: http://hamsterbonus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback