Så var man i ruskigt behov av en kram då...

Vilken fullkomligt jätterövigt stressig dag jag har haft... Vaknade tidigt och skjutsade pappa till jobbet och lite senare brorsan från avantia till hans jobb, sen raka vägen till vingåker där jag fann en godisavdelning i kaos, man hade haft extrapris under helgen och hela avdelningen gapade i stort sett tom. Det fanns lite bumligar och sura tungor och sånt kvar men allt värt att äta var borta. Jag drog upp en 400kgs pall från lagret och började jobba. Då kommer föreståndaren fram och säger att godishuset som dem fick förra veckan ska bort nu, det gjorde mig jävligt less för ett sånt hus innehåller typ 500kg godis och det är brukligt att det står tills det börjar bli tomt, inte efter första helgen sen det kom upp...
Två timmar senare hade jag gjort mig av med huset och fått en jäkla massa kartonger över( som numera gömmer sig på deras lager) och så började jag med pallen som det var tänkt. Efter ytterliggare två timmar var jag så klar med butiken och åkte därifrån.
Stannade vid Kvantum i Katrineholm för att fixa lite efter helgen. På lagret möts jag av en trevlig pall som jag blev tvungen att plocka upp. Nämnde jag att det i stort sett var lika tomt här som på Vingåker? för det var det iallafall. Jag gjorde det som gick med den lilla pallen och det som fanns på lagret och sen åkte jag för att hämta upp bror och dumpa av honom på avantia igen och för att hämta pappa och sen åka till verkstaden för att hämta upp min puma som numera har fått ett fint nytt avgasrör.
Nu kanske ni trodde att den här otäcka arbetsdagen var slut? Nej! Jag måste lägga ordrar på butikerna med...Woohooo!

Dagens ironilåt: Björn Skifs - Krama mig
Dagens humör: Överlag inte nått vidare
Dagens Trafikmiss: Sent påtänkt omkörning av lastbil som resulterade i ett chickenrace med mötande fordon... Jag vann
Dagens Lilla Glädjestund: P3 påvägen hem, människan som valde musiken borde få en puss. Troligtvis den bäst( för mitt humör) tillämpade playlisten jag någonsin hört i radio
Dagens Längtan: Ett sms från någon
Dagens Dröm: En puss från samma någon

Kommentarer
Postat av: Sanna.

Kramar är nått man ofta saknar. Jag tror man skulle må bättre om man fick kramas varje dag. Helt klart! Hoppas din dröm går i uppfyllelse förresten *kram*

2007-06-27 @ 13:00:48
Postat av: Greger

Jo jag håller med dig Sanna, det skulle nog göra alla glada om man fick kramas mera...
Änsålänge har den inte gått i uppfyllelse men jag har inte gett upp hoppet än:P

Postat av: Sanna

Hoppas nått har gått i uppfyllelse nu ;)

2007-06-27 @ 22:27:42
Postat av: Greger

Ja tro det eller ej men idag gick faktiskt nått i uppfyllelse. Jag kommer helt klart somna lycklig:P

2007-06-27 @ 23:20:24
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback