Säg den lycka som varar...

Okej köpte bil i fredags, idag är den trasig...wooofuckinhooo... Nått jävla asmeck på vägkontoret har grävt upp gatan där jag bor och sen låter dem hålet ligga blottat i evigheter efteråt... Hur i helvete kan dem vara så urbota dumma?! owell avgasröret är av och bilen låter som min gamla peugeot gjorde. Jag älskar det ljudet:P  Blir till att svänga förbi stan ikväll och handla nytt avgasrör och sen in på OK och hissa upp bilen i gördetsjälvhallen. Måste ha bilen på torsdag!!!

Wish me luck:P

*Ps* om någon har ett billigt skjutvapen, helst automatkarbin 5 så är jag intresserad av att köpa....-Vadå döda någon? Nej jag ska jaga duvor bara...*Ds*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan det vara så att sötnosen gjorde så för hon vill att du ska beröra henne på ställen du annars aldrig gör det ? *fnissar*

2007-06-19 @ 14:13:06
Postat av: Greger

Jo så är det nog... Ondskefulla biljä*el, dem hade inte delarna jag behövde heller, så jag måste vänta tills på torsdag med att börja mecka...

Postat av: Sanna

Men nu blir juh sötnosen ledsen och du borde bli stressad, ska du inte använda henne under midsommar?

2007-06-19 @ 19:16:14
Postat av: Greger

Jo det bästa vore om jag kunde ta bilen ut på landet och få med mig lite partyfolk av bara farten, vi får väl hoppas att jag lyckas fixa bilen under torsdagen:D

2007-06-19 @ 20:46:46
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: niklaspiklas

bara o skrika så kommer jag och håller i borrskruvdragaren :)

2007-06-20 @ 06:50:18
URL: http://skum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback