Sekreterare

Jaha då var man sekreterare i Tekniska Förbundet då. Lite oväntat eftersom jag är topp fem slarvigast med papper på planeten, men det blir väl att försöka sköta sig!

Igår blev det kalasroligt. Vi såg matchen på Kungsgatan och var på trädgårn och så på Hugos också. Massa folk man kände och mycket bärs i omlopp. Helt klart en lyckad kväll.

Jag är fortfarande inte riktigt återställd tror jag, jag mår bra och så men det känns att man var ute igår. Är liiksom lite trött och hängig. Troligtvis blir det väl nått roligt partajande i veckan nu med studentholabaloet som pågår. Och så har vi ju fått hem Joel också bara det tåls ju att firas!

Nu ska jag dega i fåtöljen lite till och sen blir det läggdags!

Tjo och tjim på er

Kommentarer
Postat av: Niklaspiklas

Go greger! Dags att rycka upp sig ! :D

Postat av: Misha

Hahahahhahahahahhahaaa! Du?! Sekreterare?!
Du som inte ens kunde ringa ETT futtigt samtal back in the old days. Kommer det sluta lyckligt ey?

2007-06-05 @ 09:07:16
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: Greger

Hmm hoppas att det blir bättre nu när jag har blivit vuxen och gjort lumpen och allt, men om jag klarar det så är det nog mest för att inte det finns nått N64 med MarioCart längre:P

2007-06-05 @ 13:10:48
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback