Suck...

Då sitter man här igen, huvudet bultar, ett svagt illamående ligger som en matta över mig och det är nått överjävligt varmt här inne... Jag kan inte förstå varför människan, som har rest till månen och som har byggt atombomber och datorer som får plats i ögat på en knappnål(okej kanske inte riktigt så små.P) inte har lyckats framställa ett botemedel mot baksmälla. Ja menar hur svårt kan det vara egentligen?  Vore jag ruskigt rik så skulle jag utfästa en belöning i mångmiljonklassen till den forskare som uppfinner nått som verkligen tar bort bakishet.

Jag har sånadär Resorb tabletter som man kan ta om man har vätskebrist och så och dem känns som dem funkar men man måste ta dem innan man börjar dricka för bästa effekt och vem tänker på det då? inte jag iallafall. Till min stora glädje ska jag iallafall dra igång en film och bara dega idag. Till lunch vankas mamsen underbara pannbiffar! Ska bli gott med kött.

Kommentarer
Postat av: Niklaspiklas

Nobelpris till den som hittar ett botemedel mot backfylla :)

Postat av: Greger

Ja det skulle nog bli en bra morot till forskarvärlden

2007-06-12 @ 22:09:02
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Niklaspiklas

bakfylla då dvs, inte backfylla(wtf?!) :)

2007-06-13 @ 14:26:47
URL: http://skum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback