TaxiGreger

Så farsans jobb vad på Bomullsfabriken och käkade/söp och Chefen betalade notan. Det är inte första gången dem gör såna här grejer, det brukar vara middagar eller kryssningar eller så några gånger om året. Resultatet är dock alltid detsamma. Alla, och då menar jag ALLA dricker för mycket eftersom chefen bjuder. Men hey vem skulle inte det gratis är ju gott.
Skjutsade hur som helst nyss farsan och två av hans jobbarkompisar. Som stack mig en varsin hundring när dem klev ut:D Under resan så pratades det om hur vakten hade tjafsat, en av killarna i baksättet hade hamnat i typ tre bråk, farsan hade härjat med cheferna om mera lön. En mellanchef hade åkt hem direkt efter maten för att som pappa uttryckte det stämningen var lite hetsk. Jag misstänker ju eftersom det inte är diplomater utan hantverkare vi snackar om så har det nog haglat fula ord och hotelser men pappa bedyrade att han skulle kunna åka till jobbet på måndag och inte behöva skämmas så vi får väl hoppas att det är så.
Jag vill hur som helst inte vara farsan imorgon. Han lär ju med tanke på hur kalas han är vara bakis mest hela dagen. Han luktar av åtminstone tio olika spritdofter alltifrån bärs och whiskey till rom och fruktdrinkar. Och dem knän som han alltid ojjar sig om såg inte ut att fått skönhetsbehandling ikväll, farsan mumlade nått om att dem knappt hade dansgolv och att han inte förstod sig på ungdomsmusiken numera, folk dansar ju inte med varann utan står bara i klungor...

Nu ska jag iallafall få min förtjänta sömn! Nighties peeps!

Kommentarer
Postat av: Phille

Haha din pappa vågade koma till jobbet. har hört att det var lite hetsk stämmning jag med, dock ingen som pratar om vad som hände på feste... Om jag hade vetat att det var gratis krök så kanske jag skulle varit med iaf! Ses på midsommar! ps. Vad ska du i Herstaberg och göra? ds.

2007-06-18 @ 21:04:01
Postat av: Greger

Gaah har pappa tvunget snackat om herstaberg grejen han är ju fan inte klok i huvudet! Stryk ska han ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback