Trädgårn goes pubrunda

Så igår var en händelserik afton. Vi slöt upp på trädgårn vid niosnåret och lyckades roffa åt oss ett bord rätt snart, vi satt där och tog en,två öl innan Calle+Marina och Carro+snubbe dök upp och tog våra platser och skuffade iväg oss på våran pubrunda. Vi gick från Trädgårn till Highlander Inn (via donken får Pålssons skull) där det dracks stans äckligaste gimlet och öl. Dem andra drack GT och Jerry drack en Pina Colada:D Sen blev det Deli med piggelinshotkannor och öl, sen vidare till Cromwell för öl och nu tog lumpensnacket över och festen dog ut, Vi gled till Max för att knapra i oss lite krubb och sen gick Jag, Flucifer och Pålsson hem till honom för efterkartong. Lite In Flames och sen somnade jag på två ihopvikta flyttkartonger till Flisan och Pålssons stora glädje, dem sov för övrigt tillsammans igen, man undrar ju när dem ska göra det officiellt?:P Vid halv tio imorse ringde jag paps ihopp om att dem skulle till ICA och handla så att en annan kunde få skjuts, vilket jag också fick:D

Vid det här laget spöregnade det rätt rejält så jag blev blöt när jag hämtade kundvagnen. För er som inte varit på Hageby Centrum så finns det sluttande rulltrappsband från övervåningen till undervåningen mitt i kärnan på köpcentrat. Där ställde sig en intet ont anande Greger med sin kundvagn och sina blöta sneakers (Som är helt släta under) när jag i mitten av bandet, för övrigt också precis i mittpunkten på hela köpcentrat tar ett steg framåt så släpper det lilla fäste jag hade och jag drar på röven fullkomligt. Skitkul när hela köpcentrat, från folket på cafet till killen som sålde jordgubbar vänder sig om och ser mig sitta på rullbandet med kundvagnen halvt över mig... *Suck* 
Inte den bästa start jag haft på en dag helt klart. Men snart så kommer bror och dumpar sin gamla dator på mig så då kanske jag blir lite gladare igen:D

Die Hard ikväll någon???

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hoppas dina vänner la över en filt så du kunde somna in gott på inflyttningskartonger. . .

2007-07-01 @ 19:09:50
Postat av: Greger

jag hittade en filt och en lustigt formad kudde som jag snodde åt mig och sov med, det gick jättebra:D

Postat av: Flisan

Bah! Det kanske var i filten du hittade allt inbillningspuder?! ;D

2007-07-01 @ 22:52:04
URL: http://hamsterbonus.blogg.se
Postat av: Greger

Jag har väl inte inbillat mig någonting:O`?

2007-07-01 @ 23:41:50
Postat av: Flisan

Förutom ditt utspel i skolan idag som fick Snuttis att säga "döndöndöööön..." ?

2007-07-02 @ 02:24:54
URL: http://hamsterbonus.blogg.se
Postat av: Greger

Men det var ju spot on från min sida:D

2007-07-02 @ 10:04:39
Postat av: Flisan

Det var det inte alls >___<

2007-07-02 @ 13:05:38
URL: http://hamsterbonus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback