Your Friendly Neighborhood Pirate Strikes Again...

För en styv vecka sedan eller så så beställde undertecknad ett exemplar av Queens of the stone age nya ablum Era Vulgaris och Turbonegros nya album Retox. Båda har releasedatum satt till 13/6. Men jag har ju såklart inte behövt vänta tills dess för att höra hur bra musik låter nuförtiden. Era Vulgaris har jag, med viss hjälp från Midi haft i mina ägor rätt länge, dock utan att egentligen lyssna på den nått särskilt jag är nämligen inte i en QOTSA-period nu. Men för en liten stund sedan drog jag hem Retox också och nu har jag snart lyssnat igenom det albumet från första låt till sista. Det låter precis som mina norska bröder i Turbonegro och det låter rätt bra! Inte sådär att jag blir eld och lågor som efter Scandinavian Leather eller Apocalypse Dudes men gott och väl tillräckligt för mig, och känner jag mig själv rätt så kommer låtarna växa för varje gång jag lyssnar på dem!

Suget efter bra konserter blev skitstort nu, vill till Hultan och kolla in Turbonegro liveeeeee!!!

Kommentarer
Postat av: Flusefix

Jag vill också till Hultsfred! Men är så sjukt low on cash så det går inte. Men om skatteåterbäringen får för sig att trilla in snart kanske jag kan följa med er till Roskilde :D

Postat av: Greger

Det vore underbart kul om du ville/kunde det!

2007-06-08 @ 21:17:16
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Greger

Hmm glömde bort en detalj... Tror att biljetterna är slutsålda... Men det kanske går att lösa om du nu får in några pengar

2007-06-08 @ 21:19:57
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: ejjan

lätt! jag kan säga att dom två kommande helgerna blire tufft: öland o sthlm e redan inbokat. men framöver i mitten på juli - fuck yeah!

2007-06-18 @ 19:20:07
URL: http://ejjans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback