Cliffhanger

Hmm i lördags var det ju St Patricks Day. Jag och gänget firade det( Bara jag som drack irländskt dock) genom att förfesta hos grabbarna på Kungsgatan, för att sen gå på mellanfest vid Lärka/Komvux och så till Cromwell som avslutning. Där mötte vi kidsen från Eber som också firade denna underbara helgdag. Det blev en helt vanlig standard utekväll, varken mer eller mindre. När vi kom tillbaka till tommy och ante för efterfest/sovning så fick vi höra av Nicke som inte följde med ut att visst någon inte mått nått vidare och spytt o gråtit på toaletten ett bra tag. Well tänkte vi och slaggade.

 Klockan 09 blev det ett jävla liv då maria, tommy och böte började rosta mackor. Jag slet upp mig själv från soffan och joinade eating frenzyn. Sen spaleade vi turtles till 14-snåret då vi drog en vedugnseldad pizza och sen hem för att sova livet tillbaka i kroppen.

Vad händer i Veckan då? Jo förutom att PB drar igång efter ett litet uppehåll, så ska jag nog jobba lite. Men den stora nyheten inträffar i helgen! Sista biten av Le Gang-tårtan, nämligen Joel kommer hem från luleå mellan Tors-Mån. Då är vi samlade igen och det kan ju bara leda till drömfesteri! Barran är på intåg från Thailand också så det finns goda möjligheter till bra fester.
Sonic Royale lirar på Hugos på Fredag så det ska vi nog se om jag får säga mitt. Och jag hoppas att ni också kommer dit för dem är ett band man vill se. Sen blir det nog nått på Lördag med om jag känner crewet rätt!


Laters Folks

Kommentarer
Postat av: sista biten av tårtan

Gauss!
bara några futtiga dagar kvar, sen smäller det din gamle rocker! har grävt fram mitt gamla metallica arkiv och lyssnar järnet nu som uppladdning inför "el helgo grande" som den kommer heta i historieböckena om 100 år.

2007-03-19 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback