Dagens:

Eftersom det har blivit så inne att göra Dagens-listor så ska väl jag
inte vara sämre^^ Så nu gör jag ett försök helt på chansning


Dagens Låt: Takida - A point of view - Känns helt rätt, lagom bitter, deppig, och lugn för att fungera dagen efter
Dagens Känsla: Tom Trötthet - Har nog inte tänkt en enda tanke på hela dagen
Dagens Uppåt: Druvor och Ashton Kutcher komedi - Vad kan jag säga, det funkade idag
Dagens Neråt: Bakisångest - Ett standardsymtom för mig när jag är bakis
Dagens Snack: Med Brorsan - När vi åkte till ICA och handlade
Dagens Kläder: Träningsbyxor - Mysbyxor FTW
Dagens Ordspråk: Har man tagit fan i båten får man ro honom iland - Visst fan är det så
Dagens Träningsvärk:  Underarmarna - Vad det beror på vetefan men värker gör det
Dagens Längan: Roskilde - Jag behöver festival





Tror vi nöjer oss såhär idag faktiskt...


Kommentarer
Postat av: Flisan

A point of view är bland de bästa :D Takida är riktigt bra dagen efter musik. Takida och Def Leppard ;)

Postat av: Misha

Mjukisbyxor indeed fan! Lite varmt dock att ha annat än shorts eller bikini när det e 40 grader man måste fäktas med...

2007-03-11 @ 17:27:12
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: Greger

Haha tycker nästan synd om dig Misha, nu har ju vi härligt vårvarmt här hemma med typ 10 grader:D

2007-03-11 @ 17:30:44
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Martin

Japp, A point of view var riktigt skön. Min favoritlåt för stunden är Snow Patrol - Chasing cars (bara för att rota emogrejen ännu hårdare).
På byxfronten är det Wutang som gäller, mest för att mina mysbyxor ligger i tvättmaskinen snart redo att hängas upp.

2007-03-11 @ 19:10:33
URL: http://yasylum.theyard.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback