Dagliga dosen.

Helt perfekt hade jag gjort en kopp te och en varm ost & skinkmacka lagom till Parlamentet och vad märker jag?! Jo att Magnus Betnér är med och kämpar för det röda laget. Alltid trevligt när sveriges roligaste grabb syns i rutan och är sådär alldeles cynisk och uppkäftig som jag gillar:D

Sen ska jag dra igång 300 som jag på fiffigt skumraskvis kommit över. Låt oss hoppas att den är sevärd och jag inte gör ett misstag som inte ser den på bio först, för det känns ju som en film som gör sig bra mycket bättre på bio kanske...

UPPDATERING: Hmmpf jag blev lurad, det blir ingen 300 ikväll, då får jag se den på bio då...

Kommentarer
Postat av: Flisan

Ja! Bio! Jag hittade en biokupong när jag städade igår :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback