En Kväll I Rockens Tecken...

Det var det igår. Efter att ha jobbat till 17 så tog vi oss raskt till systemet där jag köpte ett festgäng bärs av blandade sorter, Böte köpte 16 San Miguel som han och Nicke skulle dela på.
Jag kom hem och lämnade bärsen och skyndade mig till frisören för att göra nått åt barret som såg ut som en "beatlesfrisyr"

Sen var det raskt hem och fixa sig inför holabaloet. Pappa skjutsade mig till brorsan där vi skulle ha förraj-rajet. Jag blev utvald av bror till att dammsuga golvet och med en öl i handen skred jag till verket. Joel dök upp, sen kom Flus inte långt efter och sent om sides kom grabbarna grus Böte och Nicke in genom dörren. Bror och hans homie var också närvarande nu. Vi drack, vi rockade, och så lite mer dricka. En Taxi kom och vi for till Hugos för att insupa lite rock n roll och nå blev det så alltid. Sonic Royale entrade(äntrade?!) scenen och rev av några riktiga mästerverk. När liveframträdet var avklarat bjöds det upp till "ringdans" som pappa skulle ha kallat det ["På min tid dansade man två och två, inte tio personer i en ring"]
Musiken var bra, ölen likaså och när det stängdes gled vi ut för att äta lite. Blev queens corner för ovanlighetens skull.

Imorse (Läs lunchtid) vaknade jag på brors soffa och alla mina värden kändes okej, ju längre den här dagen har gått desto mer har det ändrats, inte så att jag mått dåligt eller så utan bara väldigt seg och trött...
Idag snackades det om att gå ut igen men jag vetefan egentligen. Tror jag satsar på hemmakväll faktiskt, kanske se en film eller nått i den stilen och bara finnas till.

Kommentarer
Postat av: The meanest thing to hit the new west....

Haha, mini klarar inte en frostnatt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback