Filip & Fredrik

Så igår vid åttasnåret kom jag till Ante och Tommys på kungsgatan för att dricka iordning oss inför Filip & Fredriksgrejen på Flygeln. Maria åkte fram och tillbaka till svärtinge mest hela förfesten, först glömde hon mobilen, sen biljetten och sen plånboken:D
Okej nu till kvällens huvudnummer! Vilken oerhörd påse med skit dem var. Fredrik och Filip gjorde liksom ingenting för dem 200 spänn som skiten gick på, dem bara spelade skivor, som vilken risig dj som helst... Jag är besviken!
Höjdpunkten på flygeln verkar vara när jag dansade vals med maria och hon klev i en väldigt hal pöl med öl och tappade balansen. Gentleman som jag var släppte jag helt sonika henne och lät unga maria ligga där på golvet:P

Om ni nu tror att kvällen blev på nått sätt dålig av F & Fs fiasko så tror ni helt fel. Det var faktiskt en av dem bättre kvällarna i mannaminne. Vi drog vidare till Cromwell, där vi spelade bort några hundra på blacken. och drack några kalla. Sen åt vi fyllekäk i form av varsin kebabtallrik på norrtullsgrillen innan vi gled upp till lägenheten för att sova. Väl där inne så hade någon bjudit in fulsomstrykkommiten på efterfest för där fanns skabb av sällan skådat slag i soffan. Eftersom damerna var långt under gränsvärdet för vad som är tillåtet och Ante var full like a kastrull (Han hade sönder en popcornsskål i keramik bland annat) så kändes det naturligt för mig, Böte och Nicklas att gå till sängs i hans säng. När vi vaknade igen på morgonen(10 uppskattningsvis) av att Ante slänger sig över sängen så kände jag mig rätt bra. Böte däremot bad till porslinsguden efter några minuter. Vi låg bakis i soffan och boxades på xboxet och väntade och väntade på att Spicy Hot skulle öppna klockan 13 så vi kunde få käk. Efter att vi hade ätit (Grymt gott) så degade alla runt lite till och sen vid 16 tiden så åkte jag hem med Böte och sen har jag sovit fram till alldeles nyss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback