Födelsedagsdag!

Idag fyller Nicke 20 och Calle 21. Grattis får jag väl säga då!

Det blev ju inte riktigt så som jag hade hoppats ikväll men det funkar nog att lägga upp det såhär också. Vi dra till Calle om en halvtimma och säger grattis, sen vidare till palace och käkar med nicklas och hans gäng sen möts alla upp på palace övervåning och fester tills stängning...typ

Idag kommer jag dricka en blandning av mina favoritöl. Det blir såklart mina tjecker staropramen och starobrno och pilsner urquell och kanske lite annat smått och gott:P

Aja eftersom jag bara kommit halvvägs i förberedelserna är det kanske dags att bli färdig. Dags att hitta lite kläder och borsta tänderna och plocka fram ett gäng kalla ur kylen. Är det kavajkväll ikväll tro?...

Så vill jag bara uppmärksamma alla på att jag har lagt till en ny vän i min blogglänklista. Det är
Sandra som har fått äran att vara med den här gången:P

Kommentarer
Postat av: jo-el

tjaaa, hoppas allt går bra, med uppvakning på tjejtoan på palace, klassiker! hälsa grappar så det smäller! ses polarn!

2007-03-31 @ 23:33:07
Postat av: Misha

Fan, nu nar jag laser om de gamla vanliga birorna vi har dar hemma inser jag att jag har en crush pa aussie olen juh... Tooheys och Crown och Cold och... ja... ol. Karlek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback