From here on out its all good!

Visst är det skönt med Onsdag? Det är liksom den sista av dem dåliga
dagarna på en vecka. Efter Onsdag kommer som ni alla vet Torsdag, och
Torsdag är min favoritdag för då är det som nästan helg:P På tal om det
så verkar det vid en första anblick som att det blir
Özz vs Måns standup grej
på Fredag på flygeln, och på lördag så är det St Patricks Day, vilket
betyder att alla är irländska, dricker en sjuhelvetes massa bärs och
klär sig som gröna hustomtar (nåja utklädningen kanske uteblir) Så den
här helgen ser ut att bli rätt fin!

Dagens Musik: Backyard Babies - Dem gör mig så satans glad, hoppas på att få se dem live i sommar igen
Dagens Låt: Backyard Babies - Be Myself And I - Konsertminnen:D
Dagens Känsla: Idag började jag väldigt neutralt men har övergått till sprallig
Dagens Besvikelse: Fu Manchu - Eftersom vi aldrig fick arslet ur vagnen så är biljetterna slutsåld till dem på Debaser i maj
Dagens Hopp: Salem al Fakir kommer till Flygeln snart
Dagens I-landsproblem: Att jag går strumplös idag igen fast jag hatar det, vet inte varför jag inte tar på mig några strumpor eller åtminstone mina tofflor...
Dagens Oväntade: Muffinsbak - Blev rätt bra också, frukostmuffins FTW
Dagens goda gärning: Fylletaxi - Kör pappa till och från sin Orderfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback