Gladare än på länge!

Faan vad allt känns bra nu! Håller ni inte med? Det är ljust ute, RHCP senaste skiva har äntligen accepterats fullt ut av mig och jag och böte åker länet runt och spelar luftgitarr under det 3-4 minuter långa solot i Turn it again!
Vad mer då? Jo jag jobbar ett tag till för karamellkungen och den 25e nästa månad blir det fest med sneakersshopping!

Nu ska jag duscha och sen blir det att dra till Böte för att lira Xbox och fixa med jobbpapper hela kvällen:D

                    Kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: Blondie

Ja vill oxå va med på din blogglista ju,,, www.nogg.se/SandraSjogren

2007-03-31 @ 13:49:32
Postat av: Greger

Såklart du ska få vara det allas våran sverigeflicka!:P

2007-03-31 @ 14:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback