Ny vecka står för dörren

Dagens känsla: Ute på tunn is - Det här kan sluta riktigt illa, eller väldigt bra om isen håller.
Dagens Uppåt: Familjelunch - Känns alltid bra att träffa hela familjen och fira minipåsk
Dagens Avvinkning: Träffade Jo-el och gled på stan lite - Joel drar tillbaka till Luleå imorgon
Årets Första: Våfflor - Vi åt våfflor idag, med jordgubbssylt och grädde
Dagens Humör: Skön Ångest - Om det nu finns något som ångest man gillar så är det den jag har nu
Dagens Låt: Dessert Sessions - I wanna make it wit chu - Så soft svängig så jag blir helt galen
Dagens Goda Gärningar: Pakethämtning och utlåning av wii - Hämtade ett paket med massa böcker åt mamma och så fick brorsan låna mitt Nintendo Wii
Dagens Insikt: Who am i kidding?
Dagens Ord:
Vuxenskönt - Parlamentet är ju en underbara källa för nya användbara ord



Kommentarer
Postat av: joel

nu (måndag) börjar jag komma tillbaks till männskobyn igen, känner att levern gjort sitt för helgen och kroppen är ren. sjukt kul utgång på hugos!

2007-03-26 @ 11:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback