Schyssta puckar!

Så igår hade jag siktet inställt på att svänga ut i kroglivet med några
polare, men så blev det inte. Klockan 20 tänkte jag gå tills sängs och
se på film och vara helt ledsen, men vem ringer inte då?! Jo min
riddare i vit rustning Ante såklart:P Hursomhelst snyltar jag skjuts
med bror till kungsgatan och kliver in till grabbarna med en påse bira
i ena handen och en påse wiikonsol i den andra. Vi testade wiiet lite
och sen såg vi på film, Failure to launch hette den och var väl sådär
bra.. Eller ja nu när jag tänker efter så var det kanske mer såhär, jag
och böte såg på filmen. Nicke sov, Ante var i ett somnande tillstånd
hela filmen och borta på flanken där Maria och Tommy satt var det tyst
också.



Anyways idag är det Fredrik och Filip på Flygeln som gäller. Blir väl
förfest på kungsgatan innan kan jag tro. Det ser jag fram emot hur som
helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback