Slutkörd!

Jobba med godis är hårdare än vad folk tror, än vad jag trodde också faktiskt... Min idé var att Böte åkte runt en eller ett par och plockade godis. Så var inte riktigt fallet:P Vi började klockan 0730 och jag kom hem styva tio timmar senare. jag har underskattat jobbet, men ack så roligt det är att jobba ihop med den gamla rockbusen Jotazar.

Imorgon blir det samma tid,  samma plats på jobbet igen, med enda skillnaden att vi ska ha mer musik i bilen!

Nu ska jag tanka ner PB och varva ner lite.


Kommentarer
Postat av: Niklaspiklas

10timmar? det kunde man inte tro om godisbranchen :)

Postat av: Flisan

Jag har svårt att förlåta att ni slänger godis... Hemska människor!

2007-03-22 @ 10:47:54
URL: http://hamsterbonus.blogg.se
Postat av: Greger

Idag blev det 11 timmar:P Jag måste äta nu om jag inte ska dö på fläcken! Hihi idag har vi inte slängt lika mycket som igår dock så nu hade du inte kunnat bada i allt ihop

2007-03-22 @ 19:34:19
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback